Wednesday 2 October 2013

Cara tradisional merawat kutil kelamin

Sumber : http://www.artikelpria.com


1. Rendam sepotong kapas dalam cuka sari apel sebelum tidur. Terapkan ini ke kutil dan tahan di tempat tersebut dengan pita kulit atau plaster. Bersihkan di pagi hari dan cuci daerah yang terkena. Ulangi kaedah ini hingga kutil hilang, yang dapat memakan waktu hingga 4 minggu.

2. Sapukan minyak jarak untuk membantu menghilangkan kutil kelamin. Urut kutil dengan bola kapas tiga kali sehari sampai kutil hilang, yang juga boleh memakan waktu hingga 4 minggu.

3. Jus dari tanaman lidah buaya dapat mengurangi ketidaknyamanan dari kutil, dan membantu melarutkan mereka. Perah jus (gel) dari daun lidah buaya terus pada daerah yang terkena kutil dua atau tiga kali sehari.

4. Ambil 2-4 kapsul bawang putih dalam sehari untuk membantu membersihkan tubuh anda dari dan mencegah kutil kelamin. Bawang putih adalah pembunuh alami/semulajadi untuk berbagai kotoran dalam tubuh, dan efektif terhadap virus yang menyebabkan kutil.


Nota : Selain dari kapsul bawang putih, anda boleh memakan secara langsung iaitu dengan membakar sedikit bawang putih tersebut dan makan sebanyak 2 ulas.
Selamat mencuba !



JANGAN LUPE KLIK IKLAN-IKLAN YANG ADA DALAM BLOG INI..CUKUP LAH HANYA SEKALI...TERIMA KASIH... Please Click the advertisment. Once is enough. thank You