Saturday 10 January 2015

KHASIAT KOPI ARABICA

Hasil penyelidikan dari University of Scranton USA, University of Athens, Harvard School of Public Health & Keio University, Tokyo merumuskan kopi berupaya mengurangkan tekanan darah tinggi, menjadi anti oksida, membantu merawat kanser, sakit jantung, kencing manis dan strok.

Minum kopi dapat membuat sperma "berenang" lebih cepat dan mampu meningkatkan tahap kesuburan lelaki. Perkara ini diumumkan oleh ilmuan Brazil pada pertemuan American Society for Reproductive Medicine di San Antonio, di mana topik perbincangan utama berkisar kepada kesan ubat-ubatan terhadap kesuburan kaum lelaki. Kopi dikatakan dapat membantu lebih banyak perkara daripada sekadar mengelakkan rasa mengantuk. Minuman ini juga diyakini dapat memberikan tenaga kepada sperma apabila ia diambil beberapa cawan dalam sehari. Berdasarkan kajian yang dilakukan oleh Universiti Sao Puala, kopi akan meningkatkan daya pergerakan sperma yang akhirnya dapat meningkatkan potensi kehamilan pada pasangan. Bagaimanapun, fungsi kopi ini akan terganggu jika lelaki tersebut merokok.

KHASIAT UMUM ; Produk ini digunakan secara tradisional untuk kesihatan umum, kesegaran, stamina, tenaga, pengedaran darah ,daya tahan badan dan tonik tenaga batin.
Berasa lebih muda dan bersemangat
Meningkatkan pengaliran darah
Meningkatkan kenikmatan seksual
Membantu meningkatkan pengeluaran hormon seks
Meningkatkan jumlah penghasilan sperma
Secara keseluruhan memperbaiki kesihatan seksual
Kembalikan nutrisi kepada sistem saraf terhadap stress dan kecemasan
Meningkatkan kesegaran tubuh badan dan menghilangkan rasamengantuk.


Produk Pilihan