Thursday 19 May 2016

3 Cara Elak Ejakulasi Pramatang


Adakah ada di antara pasangan yang selalu mengalami ejakulasi pramatang? Anda jangan bersedih atau risau kerana ada jalan penyelesaian untuk anda. Ejakulasi pramatang terjadi bukanlah terjadi kerana anda ada penyakit serius atau lain-lain. Ia terjadi kerana anda kurang ilmu untuk mengatasinya. Berikut kami tunjukkan anda 3 cara elak ejakulasi pramatang yang menganggu anda dan anda mampu atasi.

3 Cara Elak Ejakulasi Pramatang

1. Kawal kemahuan yang membuak–buak.

Anda mengalami ejakulasi pramatang kerana anda terlalu fokus untuk kemahuan anda sahaja. Jadi, apabila anda sedang dalam hubungan, cuba anda fokus untuk isteri anda pula. Melalui ini, anda boleh alihkan perhatian minda anda untuk isteri anda sahaja. Apabila kemahuan anda tidak lagi terkawal dan isteri anda pula belum selesai, berhenti sebentar sebelum itu untuk mengelakkan anda dari ejakulasi pramatang sambil memberi perhatian untuk isteri anda. Apabila segalanya terkawal anda boleh meneruskan seperti biasa.

2. Tenang dan relaks.

Jangan terlalu gelojoh dan gelabah ketika dalam aktiviti bersama isteri. Tenangkan diri dan nikmati aktiviti yang anda sedang jalani itu dengan sebaik–baiknya. Terapkan perasaan cinta dan sayang pada isteri anda pada setiap sentuhan yang anda lakukan. Apabila anda tenang, akan tidak akan alami ejakulasi pramatang.

3. Mengaku kelemahan diri.

Akui mempunyai masalah ejakulasi pramatang adalah lebih baik. Dari pengakuan ini, minda anda akan lebih terbuka untuk menerima ilmu dari luar. Jadi, anda boleh belajar elakkan ejakulasi pramatang dengan lebih santai dan tenang.

Untuk teknik mengatasi ejakulasi pramatang yang lebih ‘advance’ download ebook bagaimana untuk bertahan lama dalam hubungan di Ebook Percuma Lambat Pancut. Percuma dan tanpa bayaran. - tokeinfo.com/