Sunday 15 June 2014

Rahsia coklat Dan Limau Nipis

steely dan, leo dan, dan fogelberg, dan wheldon crash, dan bull, the dan band, dan deacon, dan cook, dan henderson, dan balan, steely dan peg, dan wheldon, dan brown, dan seals, dan nguyen, dan, dan savage, dan auerbach, dan band, dan osman, dan marino, dino dan, steely dan aja, dan black symphonies, dan cummins, dan truong, symphonies dan black, dan hill, dan hardy, dan gable, dan black, dan sperry, dan and phil, dan tyminski, dan vs, peg steely dan, dan severn, dan green, dirtbag dan, dan henig, dan lags, de dana dan, dj dan, dan zanes, dan fogelberg longer, dan rather, steely dan fm, dan dunn, dan patrick show, dan and blair, dan and serena, dan patrick, longer dan fogelberg, dan henderson highlights, dan bilzerian, dan the man, dan inosanto, dan aykroyd, dan hartman, old dan tucker, lin dan, steely dan bodhisattva, dan quayle, leo dan mix, dan bailey, pixel dan, dan bull skyrim, steely dan live, skipper dan, steely dan josie, dan and shay, dan marino highlights, dan the automator, dan castellaneta, dan mintz, anderson silva, dan talevski, england dan, josie steely dan, cowboy dan, steeley dan, dan hawkins, dan quinn, dan wheldon dies, dan barker, dan croll, aja steely dan, dan howell, dan black wonder, leo dan karaoke, dan lebatard, dan whitney, dan balan freedom, dan mohler, gossip girl, dan smith, dan dennett, dirty dan, dan balan justify, dan hicks,
Coklat Dan Kecantikan

Coklat memang merupakan makanan yang banyak disukai. Walaupun, kandungan gula yang terdapat dalam coklat dapat meningkatkan berat badan, merosakkan gigi, atau dapat menyebabkan diabetes. Tetapi, coklat sendiri mengandungi banyak perkara baik yang bermanfaat bagi tubuh. Coklat mengandung antioksidan yang dapat menjaga kesihatan jantung, menurunkan tekanan darah dan dalam segi psikis manusia, coklat dapat menimbulkan perasaan rileks.

Namun ternyata coklat juga bermanfaat bagi kecantikan. Bagaimana manfaat coklat untuk kecantikan? Bagi kecantikan, coklat dapat membantu meningkatkan kecantikan. Kandungan yang terdapat dalam coklat memiliki banyak manfaat bagi kulit, misalnya berfungsi untuk menjaga kelembutan, melembapkan, mengencangkan dan memperhalus kulit. Coklat juga dapat melambatkan penuaan pada kulit, termasuk mencegah kerutan pada wajah.

Membuat topeng coklat boleh dilakukan di rumah. Untuk anda yang ingin cuba menggunakan coklat untuk wajah anda, boleh cuba cara berikut: · Bahan: Dark chocolate (kandungan coklat tinggi), susu serbuk putih (full cream), garam · Cara: Cairkan coklat Campur semua bahan dalam coklat yang telah cair dan aduk rata Sejuk sampai mencapai suhu bilik Oleskan pada wajah selama 15-30 minit Susu dan garam dapat pula diganti dengan mentega, gula dan madu bila ingin memberikan kesan lembab dan antiseptik pada wajah.

Untuk kulit badan, anda boleh membuat sabun mandi coklat. Caranya dengan membancuh susu putih dicampur dengan hirisan coklat sampai coklat cair, kemudian boleh dicampur dengan sabun mandi cair atau dituang dalam tab mandi. Limau Nipis Dan Kecantikan Penjagaan kulit tak hanya dilakukan dengan cara moden saja. Bagi anda yang ingin menggunakan cara tradisional tak ada salahnya menjadi pilihan rawatan rutin. Disamping biayanya cukup murah, hasilnya juga mengesankan. Sebagai contoh, untuk memutihkan kulit wajah, ada cara tradisional yan boleh kita lakukan tanpa ada kesan sampingan.

Orang - orang tua sebelum kita, telah melakukan rawatan ini sejak dulu. Buah yang satu ini memang lebih dikenali sebagai penghilang bau hanyir atau campuran penyedap makanan. Tapi sebenarnya air limau nipis ini juga banyak manfaatnya untuk kecantikan dan kesihatan. Air yang berasal dari daging buah ini dikenal sanggup membuat pori - pori mengecil dan menghilangkan kelebihan lemak pada jenis kulit yang berminyak. Manfaat Untuk merapatkan liang - liang kulit, ambil daging limau nipis , lalu anda boleh memohon pada kulit wajah. Biasanya ditempat - tempat disekitar hidung dan pipi yang liang - porinya kelihatan besar. Sedangkan untuk memutihkan dan menghaluskan kulit wajah, anda boleh usapkan potongan limau nipis ini pada wajah dan kulit bahagian badan lain yang ingin dicerahkan kulitnya. Lakukan hal ini secara teratur sekurang-kurangnya seminggu sekali. Nescaya, kulit kamu akan kelihatan cerah dan mulus.

Source: http://ms.shvoong.com/medicine-and-health/ 
oleh: syahevolution